Retourneren

Retourformulier

Download retourformulier

Zichtgarantie

Bij Netzofashion.nl maak je gebruik van een zichtgarantie van 14 dagen! Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop kan je je volledige bedrag terug ontvangen.

Onze garantie voor jou

Netzofashion.nl staat in voor haar producten in bruikbaarheid en deugdelijkheid. Is er een defect is aan het product dan valt deze onder de wettelijke garantie. Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Deze is te bereiken support@netzofashion.nl. 

Retourbeleid

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Wij kunnen je het product crediteren wanneer wij het product inclusief bijbehorende labels en in onbeschadigde staat retour ontvangen. De terugbetaling zal na goedkeuring intern binnen zeven werkdagen worden verwerkt.

Ruilen

Onze webshop heeft geen mogelijkheid om producten te ruilen. Als je dit zou willen doen, zal je eerst je bestelling retourneren zoals hierboven omschreven. Daarna kan je weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Fabricagefout

Wanneer u denkt dat er een fabricagefout is aan het product, valt deze onder onze garantie en kunt u contact opnemen met de klantenservice. Deze is te bereiken per mail support@netzofashion.nl. Mocht er daadwerkelijk sprake zijn van een fabricagefout, dan wordt u hierover bericht en zullen wij met een gepaste oplossing komen.

Wij geven geen geld terug wanneer de producten die:
- niet bij Netzofashion.nl zijn besteld
- Schade door misbruik of nalatigheid (blootstelling aan chemicaliën, open vuur, scherpe objecten etc.)
- Schade als gevolg van normale slijtage en gebruikssporen

Terugzenden binnen de garantietermijn

Alle producten op onze site vallen onder de wettelijke garantie en van het betreffende merk. Indien een artikel defect raakt tijdens de garantieperiode dan kunt u deze aan ons retourneren.

Uitgesloten van garantie

Natuurlijk stellen onze leveranciers eisen aan hoe een product is behandeld als u aanspraak wilt maken op de garantie. In de volgende gevallen is een product in ieder geval uitgesloten van garantie: Schade door vallen of stoten en overig van buitenaf komende oorzaken zoals zon, waterschade of schade door zand. Ook als het product duidelijk is verwaarloosd dan wel onvoorzichtig of onjuist is gebruikt, behandeld en/of onderhouden zal het uitgesloten zijn van garantie. 

Artikel defect of beschadigd bij aflevering

Als een artikel bij aflevering al beschadigd of defect is, neemt u dan s.v.p direct contact met ons op. Wij nemen het in behandeling en u ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar.

Retourinstructies

Voor de volledigheid en snelle afwikkeling vragen wij je de volgende instructies te volgen:

- Het product/artikel was defect/beschadigd bij ontvangst.
- U heeft binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons opgenomen.
- Het product heeft geen gebruikssporen.
- Labels zitten nog aan het product
- Stuur het product zo rederlijkerwijs mogelijk retour.
- Inclusief alles wat bij het product in de verpakking zat toen u deze ontving.
- Gebruik het retourformulier

Adresgegevens
Netzofashion.nl

Afdeling: Retouren
Raadhuisstraat 21 a
7255 BK Hengelo Gld

Kosten

De kosten voor retournering naar Netzofashion.nl zijn voor onze rekening indien het over een garantie geval gaat.

Klacht

Waar kan ik mijn klacht uiten?
Heeft u een klacht over een aankoop of over onze dienstverlening kunt u contact opnemen met de klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken per mail support@netzofashion.nl.

Wanneer mag ik een reactie verwachten?

Indien u een product heeft geretourneerd aan ons zullen wij u binnen 14 dagen een reactie geven. Wanneer de klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt je binnen de termijn van 14 dagen beantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Ik ben niet tevreden over de oplossing. En nu?
Als wij er samen niet uitkomen, kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Posbus 90600
2509 LP  DEN HAAG
Kosten hiervor bedragen € 25,- (klachtgeld) en komen voor eigen rekening.
Deze onafhankelijke commisie doet een bindende uitspraak over het geschil. Word je (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld? Dan krijg je (een deel van) het klachtgeld terug.

Vragen?

Onze Klantenservice staat voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen of opmerkingen hebt.