Onze meest gestelde vragen

Op deze pagina staan de meest gestelde vragen. Staat hier niet je antwoord tussen, neem dan contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen!

Algemene informatie

1: PRIJZEN INCL BTW
Alle prijzen op Netzofashion.nl zijn altijd inclusief btw. Let wel op dat er bij bestellingen onder de € 40,- verzendkosten bij komen. 

Bestellen

1: Kan ik mijn bestelling nog annuleren ná betaling?
Na het bestellen is het helaas niet meer mogelijk een order te annuleren.

2. Wanneer is een bestelling afgerond?
Een bestelling is afgerond wanneer de betaling succesvol is overgekomen bij ons. Hierna zullen wij je bestelling gereed maken voor verzending. Je kan dan je bestelling helaas niet meer annuleren. Uiteraard kan je wel gebruikmaken van zichtgarantie en retourneren volgens het meegestuurde retourformulier.

3: Kan ik veilig bestellen bij Netzofashion?

Wij maken gebruik van het Secure Sockets Layers (SSL) systeem. Dit zorgt ervoor dat je veilig kunt shoppen, door dit systeem wordt gevoelige informatie afgeschermd.

4: Hoe is het bestelproces op bij Netzofashion.nl?
Het bestelproces van Netzofashion is simpel, snel en duidelijk. Je bent binnen een paar stappen het bestelproces doorlopen. Wanneer je gebruik maakt van een account bij ons doorloop je het proces nog sneller!

5: Hoe kan ik gebruik maken van de speciale actie of kortings codes?
Om gebruik te kunnen maken van onze speciale acties zul je het bestelproces moeten doorlopen, je kan hier uw actie en/of kortingscode invoeren. De korting wordt na deze actie automatisch van de huidige prijs afgehaald.

6: Het product wat ik wil bestellen staat niet meer online. Hoe kan dit?
Waarschijnlijk is het dan niet meer op voorraad. Indien je toch graag dit artikel graag wilt hebben, kan je contact met ons opnemen. Wij zullen dan gaan kijken of deze weer op voorraad komt of speciaal voor je kunnen bestellen.

Betalen

1: Kan ik ook direct geld overmaken naar Netzofashion?
Overschrijving is één van de betaalmogelijkheden die wij je aanbieden. In het bestelproces wordt aangegeven wat je dan moet doen.

2: Zijn de weergegeven prijzen inclusief of exclusief BTW?
De productprijzen die worden weegegeven zijn inclusief 21% BTW. Wanneer u een product in uw winkelmandje heeft geplaatst krijgt u het totaal bedrag (BTW) te zien.

3: Kan ik ook iDEAL of PayPal bij jullie gebruiken?
Jazeker! WIj raden het je aan om iDEAL of paypal als betaalmethode te kiezen, door deze betaalmethodes te kiezen beschikt u sneller over uw producten. De tijd die nodig is om uw geld succesvol over te schrijven heeft meer tijd nodig.

4: Mijn betaling is mislukt, hoe kan ik toch betalen?
Je kan je bestelling opnieuw doorvoeren. Deze actie kunt u vinden in "Mijn Account". Mocht u er niet uitkomen, gelieve contact met ons op te nemen zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.

5: Wat is iDEAL?
iDEAL is een oplossing om uw online betalingen te voltooien. Zoekt u meer informatie over iDEAL, kijkt u dan hier.

6: Wat is Billink?
Billink verzorgt voor ons de mogelijkheid om achteraf te betalen. Eerst ontvangt u het product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur. Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens namens Billink factuur welke verantwoordelijk is voor de verdere afhandeling van uw betaling.”

7: Kan ik ook afrekenen met cadeaubonnen?
Je kan ook afrekenen met cadeaubonnen bij Netzofashion.nl. In het betaalproces kan je een kortingscode invullen die je hebt ontvangen van onze eigen cadeaubonnen. Wij zijn ook acceptant van de VVV Cadeaubon. Op de pagina van bestellen staat een beschrijving hoe je deze bij ons kunt inleveren. 

Retourneren

1: Wat is mijn bedenktermijn?
Heeft u bij ons een product aangeschaft en ontvangen die niet geheel aan uw verwachtingen voldoet? Deze kunt u retourneren binnen 14 dagen. Het product dient compleet, ongebruikt en inclusief labels de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking retour te komen.

Klacht

Waar kan ik mijn klacht uiten?
Heeft u een klacht over een aankoop of over onze dienstverlening kunt u contact opnemen met de klantenservice. Deze is te bereiken via mail support@netzofashion.nl of op telefoonnummer 0575-795185 en het onderstaand formulier gebruiken.

Ik ben niet tevreden over de oplossing. En nu?
Als we er samen niet uitkomen, kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel

Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Kosten hiervoor bedragen € 25 (klachtgeld) en komen voor eigen rekening.

Deze onafhankelijke commissie doet een bindende uitspraak over het geschil. Word je (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld? Dan krijg je (een deel van) het klachtgeld terug.